ביטול עסקה

 הלקוח רשאי לבטל את הזמנתו בכל אחת מדרכי הביטול המפורטות להלן:

1. בדואר אלקטרוני לכתובת אימייל שירות הלקוחות Customer@casabella.co.il 
2. במשלוח למחסני החברה, בר כוכבא 8 בני ברק קומה 2 עבור שירות הלקוחות
3. באמצעות טופס ייעודי בעמוד צור קשר, יש לבחור בנושא הפנייה- החזרות/החלפות ולמלא את כל פרטי ההזמנה 
אנו נדאג ליצור קשר בנוגע לביטול העסקה עד מקסימום 72 שעות (שלושה ימי עסקים)
ביטול עסקה יינתן בניכוי דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מסכום ההזמנה או עד 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מבניהם (להלן: "דמי ביטול"), וזאת כמוגדר בהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"). הלקוח אינו רשאי לבטל הזמנתם של פריטים מסוימים אותם הזמין (מוצרים במחיר חיסול/מחירי מבצע/בזמני מבצע), כמפורט בסעיף קטן 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן, ובפרט מוצרים אותם הזמין הלקוח ואשר מיוצרים במיוחד עבורו להלן "מוצר זה הינו מוצר בהזמנה אישית"

לא ינתן החזר כספי על  מוצר שערכו פחות מ-50 ש"ח (בעבור מוצר שערכו פחות מ-50 ש"ח, ינתן זיכוי לשימוש בחנויות או באתר)

ביטול ההזמנה אפשרי החל מיום ביצוע ההזמנה ועד 2 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה על ידי הלקוח, או במקרה של איסוף עצמי עד 2 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה מהאתר על כך שההזמנה נארזה וממתינה ללקוח לאיסוף עצמי כמפורט בתקנון זה. פרק זמן זה מוגדר כתקופת הביטול (להלן: "תקופת הביטול").

היה ולאחר שההזמנה נארזה ונשלחה לכתובת הלקוח, יבקש הלקוח לבטל את הזמנתו, וכל עוד בתוך תקופת הביטול, ביטול ההזמנה יהיה כרוך בכך שהלקוח יחזיר לאתר על חשבונו את המוצרים שבהזמנה במצב שמיש, דהיינו באריזתם המקורית, שלמים ו/או שלא נעשה בהם שימוש ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג (להלן: "מצב שמיש"). יש לצרף להחזרה את חשבונית הקנייה המקורית שנשלחה אל הלקוח יחד עם ההזמנה. לשם ביצוע ההחזרה יכול הלקוח לתאם עם נציג האתר איסוף של חבילת ההחזרה מביתו. הלקוח יחויב בדמי משלוח עבור ביצוע ההחזרה הנ"ל (25 ₪).
שים לב! פריטים שבירים ניתן להחזיר בחנות בלבד ולא ע"י שליח

 לפני ביצוע ההחזרה חשוב שהלקוח יעטוף ויארוז היטב את המוצרים המוחזרים, על-מנת שיגיעו במצב שמיש בחזרה לידי החברה המפעילה. הלקוח מודע לעובדה שעליו מוטלת האחריות המלאה להחזרת המוצרים מהזמנה אותה ביטל במצב שמיש, ולכך שהחברה המפעילה לא תקבל טענה כלשהיא מצידו לגבי מוצרים שלטענתו החזיר במצב שמיש, אולם בפועל הגיעו לידי החברה המפעילה ולמיטב שיפוטה במצב לא שמיש.

רק לאחר קבלתם בחזרה של מוצרי ההזמנה יזכה האתר את הלקוח בהחזר כספי המחושב לפי הסכום אותו שילם הלקוח עבור המוצרים שהוחזרו, בניכוי דמי המשלוח שנגבו מהלקוח, בניכוי דמי משלוח לאיסוף ההחזרה מהלקוח באם קיים, בניכוי מחירם של מוצרים שלא הוחזרו מסיבה כלשהיא או שהוחזרו במצב לא שמיש, ובניכוי דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מסכום ההזמנה או עד 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם (להלן: "דמי ביטול"). זיכוי הלקוח בהחזר כספי יבוצע ע"י זיכוי אמצעי התשלום בו שילם הלקוח עבור ההזמנה אותה ביטל
במידה והלקוח שילם בכרטיס דיירקט יינתן שובר זיכוי לאתר בלבד.

במקרה של ביטול הזמנה של מוצרים עקב פגם במוצרים שסופקו בהזמנה או עקב אי התאמה בין המוצרים שסופקו לבין תיאורם באתר, יזוכה אמצעי התשלום שבאמצעותו שילם הלקוח עבור המוצרים הנ"ל באותה הזמנה. זיכוי אמצעי התשלום יהיה בגובה מלא (100% החזר כספי) של המחיר המלא שנגבה מהלקוח עבור אותם מוצרים. לחלופין, יוכל הלקוח לבחור להזמין מוצרים זהים או אחרים במקום המוצרים שהזמנתם בוטלה. במקרה זה, ישלח האתר את המוצרים החילופיים ללקוח (איסוף עצמי אפשרי גם במקרה זה). לצורך מעקב ושיפור השירות ללקוח, יחזיר הלקוח לחברה המפעילה את המוצרים שהזמנתם בוטלה לשם בדיקת הפגם או התקלה שגרמה לאי ההתאמה.

מוצר שסופק ללקוח ללא חיוב, כדוגמת: מוצר בונוס, מוצר במתנה וכו', ואשר יוחזר ע"י הלקוח לחברה המפעילה, לא יינתן ללקוח החזר כספי עבור החזרה זו
ביטול עסקה-החזרת מוצר שנרכש באתר יבוצעו דרך האתר בלבד

 

החלפת מוצר

הלקוח רשאי לבצע החלפת מוצר במוצר אחר ע"י משלוח הודעת החלפה לאתר בכתובת  Customer@casabella.co.il 

 או ע"י החלפת הפריט באחד מסניפי הרשת.

החלפת מוצר אשר נרכש במחיר מלא אפשרי החל מיום ביצוע ההזמנה ועד 30 יום (שלושים יום) מיום קבלת ההזמנה על ידי הלקוח, או במקרה של איסוף עצמי עד 30 יום (שלושים יום) מיום קבלת ההודעה מהאתר על כך שההזמנה נארזה וממתינה ללקוח לאיסוף עצמי כמפורט בתקנון זה. פרק זמן זה מוגדר כתקופת ההחלפה (להלן: "תקופת ההחלפה")

החלפת מוצר אשר נרכש בזמני מבצע או במחיר מבצע אפשרי החל מיום ביצוע ההזמנה ועד 5 ימים (חמישה ימים) מיום קבלת ההזמנה על ידי הלקוח, או במקרה של איסוף עצמי עד 5 ימים (חמישה ימים) מיום קבלת ההודעה מהאתר על כך שההזמנה נארזה וממתינה ללקוח לאיסוף עצמי כמפורט בתקנון זה. פרק זמן זה מוגדר כתקופת ההחלפה (להלן: "תקופת ההחלפה")

היה ולאחר שההזמנה נארזה ונשלחה לכתובת הלקוח, יבקש הלקוח להחליף מוצר, וכל עוד בתוך תקופת ההחלפה, החלפת המוצר תהיה כרוכה בכך שהלקוח יחזיר לחברה על חשבונו את המוצרים שבהזמנה במצב שמיש, דהיינו באריזתם המקורית, שלמים ו/או שלא נעשה בהם שימוש ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג (להלן: "מצב שמיש"). יש לצרף להחלפה את חשבונית הקנייה המקורית שנשלחה אל הלקוח יחד עם ההזמנה. לשם ביצוע ההחלפה יכול הלקוח לתאם עם נציג האתר איסוף של חבילת ההחלפה מביתו ושליחת המוצר החילופי. הלקוח יחויב בדמי משלוח עבור ביצוע ההחלפה הנ"ל (25 ₪ לכל צד).
שים לב! פריטים שבירים ניתן להחליף בחנות בלבד ולא ע"י שליח

לפני ביצוע ההחלפה חשוב שהלקוח יעטוף ויארוז היטב את המוצרים המוחזרים, על-מנת שיגיעו במצב שמיש בחזרה לידי החברה המפעילה. הלקוח מודע לעובדה שעליו מוטלת האחריות המלאה להחזרת המוצרים מהזמנה אותה החליף במצב שמיש, ולכך שהחברה המפעילה לא תקבל טענה כלשהיא מצידו לגבי מוצרים שלטענתו החזיר במצב שמיש, אולם בפועל הגיעו לידי החברה המפעילה ולמיטב שיפוטה במצב לא שמיש